3 900,00 zł
3 170,73 zł
1 100,00 zł
894,31 zł
6 400,00 zł
5 203,25 zł
3 090,00 zł
Cena regularna:
3 100,00 zł
2 512,20 zł
Cena regularna:
2 520,33 zł
4 650,00 zł
Cena regularna:
5 650,00 zł
3 780,49 zł
Cena regularna:
4 593,50 zł
5 600,00 zł
4 552,85 zł
4 200,00 zł
Cena regularna:
4 499,00 zł
3 414,63 zł
Cena regularna:
3 657,72 zł
2 999,00 zł
2 438,21 zł
20 999,00 zł
17 072,36 zł
2 999,00 zł
Cena regularna:
3 250,00 zł
2 438,21 zł
Cena regularna:
2 642,28 zł
3 999,00 zł
3 251,22 zł
8 000,00 zł
6 504,07 zł
Zaloguj się
KS ATS 4/63HD
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
Opis
System załączania rezerwy KS ATS 4/63HD
Dedykowany dla modeli KS 9100HDE 1/3 ATSR i 9200HDES 1/3 ATSR
| Zakres napięcia | DC8.0-18V |
| Zużycie energii, W | 10 |
| Napięcie, V | 230 / 400 |
| Moc 230V, kW | 14.4 (28.8) |
| Siła prądu (maks) 230V, А | 63 (120) |
| Moc 400V, kW | 34.8 |
| Siła prądu (maks) 400V, А | 63 |
| Miejsce pracy | od -10°C do +55°C; wilgotność: ⩽60% |
| Miejsce przechowywania | od -10°C do +70°C; wilgotność: ⩽60% |
| IP poziom | IP41 |
| Poziom izolacji | AC1.5KV / 1min 1mA |
| Maksymalny prąd ładowania akumulatora z wbudowanym zasilaczem | 2А |
| Długość kabla sterującego | 3.0 m |
| Wymiary netto (DxSxW), mm | 400х320х190 |
| Wymiary brutto (DxSxW), mm | 460х380х250 |
| Waga netto, kg | 8.4 |
| Waga brutto, kg | 8.8 |
System załączania rezerwy (ATS) automatycznie uruchamia generator i przełącza do niego obciążenie podczas odłączania głównego źródła zasilania.
Dla zapewnienia ciągłego zasilania generatory benzynowe i dieslowskie z uruchomieniem elektrycznym mogą się połączyć z systemem automatycznego załączania rezerwy (wejście dla ATS). System ATS posiada kontroler, który pozwala ustawiać automatyczne uruchomienie/zatrzymanie generatora w przypadku przerwy w dostawie prądu/po powrocie zasilania. Posiada przycisk awaryjnego zatrzymania generatora. Jednostka ATS może działać zarówno w trybie automatycznym, jak i ręcznym.
Programowany kontroler systemu ATS:
- Automatyczny/ręczny tryb
- Programowanie czasu uruchomienia silnika po zaniku napięcia
- Programowanie czasu podgrzewania przedstartowego
- Ustawienie czasu pracy rozrusznika
- Kontrola pracy silnika
- Ładowanie baterii w stanie czuwania
