

2 499,00 zł
Cena regularna:
2 600,00 zł
2 031,71 zł
Cena regularna:
2 113,82 zł

5 100,00 zł
4 146,34 zł

1 100,00 zł
894,31 zł

8 950,00 zł
Cena regularna:
9 250,00 zł
7 276,42 zł
Cena regularna:
7 520,33 zł

4 100,00 zł
3 333,33 zł

4 400,00 zł
Cena regularna:
4 600,00 zł
3 577,24 zł
Cena regularna:
3 739,84 zł

5 900,00 zł
4 796,75 zł

25 500,00 zł
Cena regularna:
26 600,00 zł
20 731,71 zł
Cena regularna:
21 626,02 zł

4 200,00 zł
3 414,63 zł

2 999,00 zł
2 438,21 zł

20 999,00 zł
17 072,36 zł

4 100,00 zł
Cena regularna:
5 000,00 zł
3 333,33 zł
Cena regularna:
4 065,04 zł

KS ATS 4/63HD
towar niedostępny

Opis
System załączania rezerwy KS ATS 4/63HD
Dedykowany dla modeli KS 9100HDE 1/3 ATSR i 9200HDES 1/3 ATSR
Zakres napięcia | DC8.0-18V |
Zużycie energii, W | 10 |
Napięcie, V | 230 / 400 |
Moc 230V, kW | 14.4 (28.8) |
Siła prądu (maks) 230V, А | 63 (120) |
Moc 400V, kW | 34.8 |
Siła prądu (maks) 400V, А | 63 |
Miejsce pracy | od -10°C do +55°C; wilgotność: ⩽60% |
Miejsce przechowywania | od -10°C do +70°C; wilgotność: ⩽60% |
IP poziom | IP41 |
Poziom izolacji | AC1.5KV / 1min 1mA |
Maksymalny prąd ładowania akumulatora z wbudowanym zasilaczem | 2А |
Długość kabla sterującego | 3.0 m |
Wymiary netto (DxSxW), mm | 400х320х190 |
Wymiary brutto (DxSxW), mm | 460х380х250 |
Waga netto, kg | 8.4 |
Waga brutto, kg | 8.8 |
System załączania rezerwy (ATS) automatycznie uruchamia generator i przełącza do niego obciążenie podczas odłączania głównego źródła zasilania.
Dla zapewnienia ciągłego zasilania generatory benzynowe i dieslowskie z uruchomieniem elektrycznym mogą się połączyć z systemem automatycznego załączania rezerwy (wejście dla ATS). System ATS posiada kontroler, który pozwala ustawiać automatyczne uruchomienie/zatrzymanie generatora w przypadku przerwy w dostawie prądu/po powrocie zasilania. Posiada przycisk awaryjnego zatrzymania generatora. Jednostka ATS może działać zarówno w trybie automatycznym, jak i ręcznym.
Programowany kontroler systemu ATS:
- Automatyczny/ręczny tryb
- Programowanie czasu uruchomienia silnika po zaniku napięcia
- Programowanie czasu podgrzewania przedstartowego
- Ustawienie czasu pracy rozrusznika
- Kontrola pracy silnika
- Ładowanie baterii w stanie czuwania