Promocje
KS 10000E
KS 10000E

3 300,00 zł

Cena regularna: 3 999,00 zł

2 682,93 zł

Cena regularna: 3 251,22 zł

szt.
KS 9100HDE - 1/3 ATSR EURO V
KS 9100HDE - 1/3 ATSR EURO V

5 100,00 zł

Cena regularna: 6 900,00 zł

4 146,34 zł

Cena regularna: 5 609,76 zł

szt.
KS 4100iE inwertorowy
KS 4100iE inwertorowy

3 400,00 zł

Cena regularna: 3 600,00 zł

2 764,23 zł

Cena regularna: 2 926,83 zł

szt.
KS 7000E-G LPG/benzyna
KS 7000E-G LPG/benzyna

3 300,00 zł

Cena regularna: 4 600,00 zł

2 682,93 zł

Cena regularna: 3 739,84 zł

szt.
KS 4100iEG inwerterowy
KS 4100iEG inwerterowy

3 200,00 zł

Cena regularna: 4 100,00 zł

2 601,63 zł

Cena regularna: 3 333,33 zł

szt.
KS 8100iEG inwertorowy
KS 8100iEG inwertorowy

5 300,00 zł

Cena regularna: 7 300,00 zł

4 308,94 zł

Cena regularna: 5 934,96 zł

szt.
DAEWOO DDAE 6000XE-3 diesel
DAEWOO DDAE 6000XE-3 diesel

6 300,00 zł

Cena regularna: 7 000,00 zł

5 121,95 zł

Cena regularna: 5 691,06 zł

szt.
Produkt dnia
KS 3000G
KS 3000G

2 600,00 zł

2 113,82 zł

szt.
KS 4000iEG S inwertorowy
KS 4000iEG S inwertorowy

5 100,00 zł

4 146,34 zł

szt.
 KS ATS 1/40HD
KS ATS 1/40HD

1 100,00 zł

894,31 zł

KS 9200HDES-1/3 ATSR diesel
KS 9200HDES-1/3 ATSR diesel

8 900,00 zł

7 235,77 zł

szt.
KS 4100iE inwertorowy
KS 4100iE inwertorowy

3 400,00 zł

Cena regularna: 3 600,00 zł

2 764,23 zł

Cena regularna: 2 926,83 zł

szt.
KS 4100iEG inwerterowy
KS 4100iEG inwerterowy

3 200,00 zł

Cena regularna: 4 100,00 zł

2 601,63 zł

Cena regularna: 3 333,33 zł

szt.
FOGO FH 6001R
FOGO FH 6001R

5 800,00 zł

4 715,45 zł

szt.
FOGO FV13000 CRA + ATS Fogo
FOGO FV13000 CRA + ATS Fogo

25 800,00 zł

20 975,61 zł

szt.
FOGO F4001 iSE inwertorowy
FOGO F4001 iSE inwertorowy

3 999,00 zł

3 251,22 zł

szt.
FOGO F2001iS inwertorowy
FOGO F2001iS inwertorowy

2 999,00 zł

2 438,21 zł

FOGO FV 20000 TRE
FOGO FV 20000 TRE

20 999,00 zł

17 072,36 zł

KS 7000E-G LPG/benzyna
KS 7000E-G LPG/benzyna

3 300,00 zł

Cena regularna: 4 600,00 zł

2 682,93 zł

Cena regularna: 3 739,84 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Fogo FD 20 M-ST

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 14 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 55 901,68 zł
zawiera 23.00% VAT, bez kosztów dostawy
55901.68
Cena netto: 45 448,52 zł
bez 23.00% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

 

Moc maksymalna ESP [kVA] / [kW] 22,0 / 17,6

Moc znamionowa PRP [kVA] / [kW] 20,0 / 16,0

Prąd znamionowy PRP [A] 28,9

Częstotliwość [Hz] 50

Napięcie [V] 400

Emisja spalin non-emission

Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)

Zużycie paliwa dla obciążenia 50% [l/h] 3,5

75% [l/h] 4,7

100% [l/h] 6,3

110% [l/h] 7,1

Instalacja sterowania silnika[V] 12

Pojemność zbiornika paliwa [l] 140

Producent silnika Mitsubishi              Napięcie znamionowe [V] 400

Typ silnika S4Q2-61SDB                   Współczynnik mocy (cos φ) 0,8

Kraj produkcji Indie                           Temperatura, wysokość 40 ºC, 1000m n.p.m.

Moc silnika netto [kW] 19,6               Moc znamionowa [kVA] 20,0

Emisja spalin* non-emission              Ochrona IP 23

Obroty [obr/min] 1500                       Konstrukcja jednołożyskowa

Regulacja obrotów mechaniczna         Połączenie z silnikiem bezpośrednie

Klasa wykonania** G1                       Technologia bezszczotkowa

Pojemność silnika [l] 2,5                    Podtrzymanie prądu zwarciowego 270% 10s

Liczba cylindrów 4                             Sprawność [%] 87,1

Układ paliwowy                                 Klasa izolacji H

Instalacja [V] 12                               Zawartość harmonicznych THD[%] <3,5

Pojemność cieczy chłodzącej [l] 4,0   Reaktancja Xd’’ [%] 7,7

Pojemność miski olejowej [l] 6,5        Regulacja napięcia DVR, cyfrowy

Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)            Pomiar napięcia 3 fazy

Dokładność regulacji [%] +/- 0,5

Zasilanie AVR uzwojenie pomocnicze

Miejsce produkcji EU

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE                  WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE

Silnik Mitsubishi S4Q2-61SDB                                  Pomiar ciśnienia oleju □

Świece żarowe                                                        Pomiar temperatury silnika □

Presostat niskiego ciśnienia oleju                             Ręczna pompa do spustu oleju □

Termostat wysokiej temperatury silnika                   Odłącznik akumulatora □

Grzałka silnika z termostatem                                 Szafka odbioru mocy z gniazdami SOM 106 * □

Olej silnikowy Titan Cargo 15W40                           Układ SZR sterowany sterownikiem generatora □

Płyn chłodzący Fuchs Maintain Fricofin LL-50            Układ SZR z kontrolerem □

Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy             Układ SZR do zastosowań zewnętrznych □

Zawór spustowy płynu chłodniczego                        Karta komunikacji GPRS □

Akumulator rozruchowy 75 Ah                                Karta komunikacji Ethernet □

Ładowarka akumulatora                                         Karta komunikacji RS 485, RS 232 □

Wyłącznik agregatu Schneider-Z32/4                      Zdalny wyświetlacz □

Cewka wybijakowa wyłącznika generatora               Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy * □

Sterownik ComAp IL-AMF25                                   Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej □

Sygnalizator dźwiękowy awarii                               Dwupłaszczowy zbiornik paliwa 560 l □

Przycisk awaryjnego zatrzymania                           Dodatkowy zbiornik paliwa 1 000 – 10 000 l □

Obudowa wyciszona *                                           Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu □

Standardowy kolor RAL 7024                                Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem □

Ramozbiornik z przestrzenią retencyjną

Rama spawana ze zbiornikiem paliwa

Wlew paliwa wewnątrz chronionej zamkiem obudowy *

Kontrola poziomu paliwa

Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy

Tłumik spalin z kompensatorem drgań

Uchwyty załadunkowe

WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE

Okres wymiany filtrów paliwa 250 h / 1 rok

Okres wymiany oleju Po pierwszych 50h, następnie co 250 h / 1 rok

Okres wymiany filtrów oleju Po pierwszych 50h, następnie co 250 h / 1 rok

Okres wymiany płynu chłodzącego 1000 h / 2 lata

Okres wymiany baterii 2 lata

Okres badań instalacji elektrycznej Zgodnie z wymogami normy PN-HD 60364-6

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl