2 200,00 zł
Cena regularna:
2 600,00 zł
1 788,62 zł
Cena regularna:
2 113,82 zł
4 490,00 zł
Cena regularna:
4 800,00 zł
3 650,41 zł
Cena regularna:
3 902,44 zł
1 100,00 zł
894,31 zł
6 400,00 zł
5 203,25 zł
3 400,00 zł
2 764,23 zł
3 499,00 zł
Cena regularna:
3 999,00 zł
2 844,72 zł
Cena regularna:
3 251,22 zł
5 600,00 zł
4 552,85 zł
21 300,00 zł
Cena regularna:
25 800,00 zł
17 317,07 zł
Cena regularna:
20 975,61 zł
3 999,00 zł
3 251,22 zł
2 999,00 zł
2 438,21 zł
20 999,00 zł
17 072,36 zł
3 600,00 zł
2 926,83 zł
Fogo FD 20 M-ST
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Moc maksymalna ESP [kVA] / [kW] 22,0 / 17,6
Moc znamionowa PRP [kVA] / [kW] 20,0 / 16,0
Prąd znamionowy PRP [A] 28,9
Częstotliwość [Hz] 50
Napięcie [V] 400
Emisja spalin non-emission
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590)
Zużycie paliwa dla obciążenia 50% [l/h] 3,5
75% [l/h] 4,7
100% [l/h] 6,3
110% [l/h] 7,1
Instalacja sterowania silnika[V] 12
Pojemność zbiornika paliwa [l] 140
Producent silnika Mitsubishi Napięcie znamionowe [V] 400
Typ silnika S4Q2-61SDB Współczynnik mocy (cos φ) 0,8
Kraj produkcji Indie Temperatura, wysokość 40 ºC, 1000m n.p.m.
Moc silnika netto [kW] 19,6 Moc znamionowa [kVA] 20,0
Emisja spalin* non-emission Ochrona IP 23
Obroty [obr/min] 1500 Konstrukcja jednołożyskowa
Regulacja obrotów mechaniczna Połączenie z silnikiem bezpośrednie
Klasa wykonania** G1 Technologia bezszczotkowa
Pojemność silnika [l] 2,5 Podtrzymanie prądu zwarciowego 270% 10s
Liczba cylindrów 4 Sprawność [%] 87,1
Układ paliwowy Klasa izolacji H
Instalacja [V] 12 Zawartość harmonicznych THD[%] <3,5
Pojemność cieczy chłodzącej [l] 4,0 Reaktancja Xd’’ [%] 7,7
Pojemność miski olejowej [l] 6,5 Regulacja napięcia DVR, cyfrowy
Rodzaj paliwa Diesel (EN 590) Pomiar napięcia 3 fazy
Dokładność regulacji [%] +/- 0,5
Zasilanie AVR uzwojenie pomocnicze
Miejsce produkcji EU
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE WYPOSAŻENIE I USŁUGI OPCJONALNE
Silnik Mitsubishi S4Q2-61SDB Pomiar ciśnienia oleju □
Świece żarowe Pomiar temperatury silnika □
Presostat niskiego ciśnienia oleju Ręczna pompa do spustu oleju □
Termostat wysokiej temperatury silnika Odłącznik akumulatora □
Grzałka silnika z termostatem Szafka odbioru mocy z gniazdami SOM 106 * □
Olej silnikowy Titan Cargo 15W40 Układ SZR sterowany sterownikiem generatora □
Płyn chłodzący Fuchs Maintain Fricofin LL-50 Układ SZR z kontrolerem □
Wlew płynu chłodzącego na dachu obudowy Układ SZR do zastosowań zewnętrznych □
Zawór spustowy płynu chłodniczego Karta komunikacji GPRS □
Akumulator rozruchowy 75 Ah Karta komunikacji Ethernet □
Ładowarka akumulatora Karta komunikacji RS 485, RS 232 □
Wyłącznik agregatu Schneider-Z32/4 Zdalny wyświetlacz □
Cewka wybijakowa wyłącznika generatora Zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy * □
Sterownik ComAp IL-AMF25 Czujnik wycieku w przestrzeni retencyjnej □
Sygnalizator dźwiękowy awarii Dwupłaszczowy zbiornik paliwa 560 l □
Przycisk awaryjnego zatrzymania Dodatkowy zbiornik paliwa 1 000 – 10 000 l □
Obudowa wyciszona * Układ uzupełniania paliwa w zbiorniku agregatu □
Standardowy kolor RAL 7024 Podłączenie agregatu wraz z uruchomieniem □
Ramozbiornik z przestrzenią retencyjną
Rama spawana ze zbiornikiem paliwa
Wlew paliwa wewnątrz chronionej zamkiem obudowy *
Kontrola poziomu paliwa
Wibroizolatory drgań silnika i prądnicy
Tłumik spalin z kompensatorem drgań
Uchwyty załadunkowe
WYTYCZNE EKSPLOATACYJNE
Okres wymiany filtrów paliwa 250 h / 1 rok
Okres wymiany oleju Po pierwszych 50h, następnie co 250 h / 1 rok
Okres wymiany filtrów oleju Po pierwszych 50h, następnie co 250 h / 1 rok
Okres wymiany płynu chłodzącego 1000 h / 2 lata
Okres wymiany baterii 2 lata
Okres badań instalacji elektrycznej Zgodnie z wymogami normy PN-HD 60364-6